Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
constructieve gebreken
BesteIn juni 2017 werden bij mij een door u geproduceerde douchebak en vloerplaat en toebehoren vakkundig geplaatst door de firma BV Eauzon (Oostduinkerke). Al heel vlug deed er zich blaasvorming voor, zowel op de douchevloer als op de vloerplaat, in die mate dat de toplaag loskomt. Blijkbaar werden gelijkaardige identieke schadegevallen gemeld. Het gaat hier dus duidelijk om een productiefout. Ik vind het niet meer dan normaal dat u als fabrikant/verkoper verantwoordelijk bent hiervoor en ook voor de voortvloeiende gevolgschade. Bovendien hebt u een fabrieksgarantie verstrekt van 5 jaar.Ik hoop dat dit heel vlug in orde wordt gebracht.Met vriendelijke groetFrank GhesquièreWiedauwbos 508310 Sint-Kruis Brugge
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten