Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bedrijf weigert retour terug te betalen
Beste, ik bestelde een tijd geleden een aantal producten bij Cortefiel. Ik nam contact op met Cortefiel om de retour te regelen van de producten die niet pasten/goed waren. Ik verstuurde het pakket via Mondial Relay naar het adres dat zij me gaven. Maanden later heb ik nog steeds het geld (rond 200 euro) niet ontvangen. Ik nam contact op met Cortefiel om dit probleem aan te kaarten maar zij beweren dat het pakket nooit aankwam bij hen hoewel ik een afbeelding met het bewijs van de website van Mondial Relay doorstuurde. Ik nam vervolgens contact op met MR om extra te bewijs te leveren (op vraag van Cortefiel). Ook dit bewijs stuurde ik naar Cortefiel. Intussen heb ik niets meer gehoord van Cortefiel en heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten