Meest recente klachten

G. V.
15/07/2021

Problemen met aankoopbon

Beste,Ik bestelde een reis naar Corsica (van 4 april 2020 tot 18 april 2020, tijdens de Paasvakantie 2020). Deze reis kon niet plaatsvinden, wegens Corona. De vluchten werden afgelast.Ik kreeg in ruil een 'waardebon' van het bedrijf Corsica Travel, voor 751,00€.Ik wenste de reis nu te laten plaatsgrijpen van 2 tot 16 september 2021. Groot was mijn verbazing dat Corsica Travel mijn waardebon niet wil aanvaarden.Ik kreeg geen bevredigende uitleg, behalve dan dat de waardebon verkeerdelijk werd uitgekeerd door een bediende (die er schijnbaar niet meer werkt).Dit maakt natuurlijk mijn zaak niet. Ik zal de reis van september 2021 niet bevestigen bij Corsica Travel, tot zolang de waardebon niet wordt aanvaard. Mocht de reis om deze reden niet kunnen plaatsvinden, vraag ik een verdere compensatie.Hoogachtend

Opgelost
F. K.
21/10/2019

blijvend probleem aan schuifvensters

Beste ik kocht voor mijn nieuwbouw ramen en deuren , van dag 1 hadden wij problemen met 2 schuifvensters, na tal van interventies hebben we 9 jaar geleden een nieuw systeem door jullie laten inbouwen, maar de problemen bleven, ieder jaar moet ik iemand laten komen voor de vensters opnieuw te laten afstellen, Nu gaat 1 venster al sinds een jaar niet meer open, en ander schuifraam is voor 3 weken uit de rails gegaan, tot op heden hebben we geen reactie van u, de winter staat voor de deur en de koude komt binnen, ik vind dat deze problemen dan nu eens grondig moeten aangepakt worden door u bedrijf, onder garantie, de laatste grote herstelling hebben wij 2500 euro betaald, en ik blijf continu problemen hebben ,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform