Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ontvangen airco heeft een technisch probleem (wifi werkt niet)
29juni heb ik een airco (split level) besteld via bol.com van cooper&hunter ik koos speciaal de (duurdere) versie met wifi omdat ik deze vanop afstand wil bedienen/timers wil gebruiken.Na de inbouw/opstarten van de airco blijkt dat het onmogelijk is om verbinding te maken via wifiVervolgens werd de klantendienst gecontacteerd maar hier word ik aan het lijntje gehouden eerst zou het aan de instellingen liggen vervolgens zou Sjon mij een technieker regelen na opnieuw bellen en adres doorgeven zou er opnieuw een technieker geregeld worden ondertussen is de zomer voorbij, zitten we 2,5 maand verder en is er nog stééds geen énkele stap gezet om mijn probleem op te lossenOok via bol.com wordt er geen oplossing geboden
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten