Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
St2 stromer belt werkt niet naar behoren
BesteIk kocht in Maart 2022 een stromer ST2 belt Deze vertoont problemen van in het begin! Na 7 maanden sukkelen en over en weer rijden naar de winkel voor herstel, verschillende vervangfietsen en verschillende keren in panne te staan in Gent (ikzelf woonachtig te Wortegem) zijn we dit beu en is dit probleem nog steeds aanwezig! Wij noch de winkel worden geholpen door stromer daar we telkens diezelfde fiets terug meekrijgen en ze ons vertellen niet te weten wat het probleem is en dat hij werkt. Graag zouden wij beroep doen op terugbetaling van de niet werkende fiets. Daar het vertrouwen in het merk/bedrijf weg is!Met vriendelijke groetenLieselot
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten