Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
klacht neerlegging voor poging oplichting en nalaten van werkzaamheden
Ik dien klacht in om werkzaamheden die niet afgewerkt zijn.Keuken de plinten - woonkamer, vloer links en rechts + plinten -en de volledig badkamer zoals mondeling afgesproken voor 5300euro btw inbegrepen.Klacht neerlegging voor poging tot oplichting vervolgens e-mail van 08/11/2022 om 19:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten