Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Automatische garagepoort
Beste, Nieuwe automatische poort geplaatst maart 2023. Sinds juni /augustus verschillende whatsapp berichten gestuurd en aangetekend schrijven September 2023, Poort gaat of niet open of niet dicht. Ook schuift ze automatisch zonder iemand afstandsbediening bediend een stuk open of dicht, Dit veroorzaakt ernstige hinder en we zijn ondertussen doodsbang dat er is iemand klem komt te zitten tussen de poort, Het is ondertussen December 2023 en nog steeds geen enkele reactie van u, Dringend interventie!!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten