Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bedrog in informatie/herstellling
Ik liet de scherm van mijn Iphone herstellen (189 euro). Thuis gekomen merkte ik dat dit niet goed gedaan was.Ik belde wat ik moest doen. Er waren geen schermen meer in voorraad dus ik moest minstens 3 dagen wachten en ze zouden me opbellen. Het was volgens de man aan de telefoon niet nodig om mijn telefoon te komen brengen. Ik heb een mail gestuurd ter bevestiging van het telefonische gesprek, maar geen antwoord. Door drukte pas later zelf gaan checken (ze hebben dus niet gebeld). De schermpjes waren er. Maar nu was er een kras op mijn nieuwe scherm dus kan dat niet meer kosteloos vervangen worden. Volgens mij zit daar dus een plan achter en hadden ze wel schermen in voorraad. Ze wachten lang genoeg zodat er een kras op zit. Ik betwijfel nu zelfs of het juiste scherm er wel in zit wat ze beweren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten