Meest recente klachten

A. C.
2/10/2018

Garantie vision wielen

Stel u zich in mijn plaats!- November 2016 aankoop trek fiets- Voetballer -->? maar beginnen fietsen vanaf mei 2017- begin juni 2017 klapband achterwiel -->? scheurtje buitenband aan de velg --> mijn conclusie op dat moment: slechte band --> nieuwe band erop- begin juli 2017 --> terug klapband --> dan vragen beginnen stellen, dat kan niet --> met wielen naar Goodefroot (aankoop fiets) --> Vision: Italiaans – wielen opsturen - congé (allemaal begrip voor, ik ga ook in congé) --> wielen terug eind augustus na 2 maand! --> en op dat moment nog geen enkele berg gezien!- Herstelling? Waarschijnlijk wel zeker, ik goedgelovig, content --> geen kosten.- September 2017 --> fiets terug op stal ? voetballen tot mei 2018- Juli 2018: vakantie in Frankrijk: 2de fietsritje na 70 km --> klapband, maar nu voorwiel --> direct de link gelegd met het achterwiel --> terug scheur in de buitenband ?- Dan ook nazicht gedaan bij het achterwiel: ook terug kleine scheurtjes te zien in de buitenband ? hoe lang zou het nog duren vooraleer ik hier terug een klapbank heb?- September 2018 --> Vision zeft: oververhitting ? geen garantie!! Ik mag de wielen niet gebruiken om afdalingen te doen! Ik heb verkeerd geremd! Toch echt bij het haar gegrepen! Ik heb nog geen 5000 km gereden met die wielen …NOOT: ik ben een wielertoerist m.a.w. een amateur die op het moment van de klapband zo’n 50 km/uur reed! Ik ben net niet gevallen! Kan u zich in mijn plaats stellen dat ik schrik heb om nog met die wielen te rijden? Zelfs na een herstelling? Los van het feit dat dit nog in garantie zou zijn?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform