Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling nooit aangekregen
Ik bestelde een dekbedovertrek in december. Na een maand mailde ik dat ik deze nog steeds niet ontvangen had. Geen reactie dus nog een mail gestuurd. Daarop kreeg ik 16 februari antwoord met excuses en dat de bestelling als urgent en prioritair was gezet. Een maand later heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik betaalde deze bestelling in december al.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten