Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
teruggave bijdrage geannuleerde activiteiten
Als lid van club momentum (Waterloosesesteenweg 1611 -1180 Brussel - verantw Axel Lannoy) betaalde ik lidgeld en telkens bijdrage als ik deelnam aan activiteit. Recent werden er last-minute 3 activiteiten geannuleerd waarvan alles vooraf betaald was. Bij navraag op locatie blijkt dat Momentum deze activititeiten zelf afblaast of soms niet maar ons als lid wel meldt dat om organisatorische redenen activiteit niet doorgaat en er asap info komt. Er komt geen info, mails worden niet beantwoord en nog veel minder zien we ons geld terug. Deze zaak stinkt! Ik heb momenteel 326€ tegoed van hen voor 4 activiteiten van mezelf en mijn partner.Kunnen hier juridische stappen worden ondernomen? Of aanklacht via jullie? Ik ben niet het enige slachtoffer maar ken de namen van de andere deelnemers niet.Op 30/6 jl waren we met 60 deelnemers voor bezoek aan Inbev. 2 dagen vooraf annulatie en aan Inbev zelf niks gemeld. contactpersoon Tom Robberechts 0479/924470
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten