Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onterecht bedrag van kredietkaart gehaald
Geachte mevrouw/heer, Op 18/07/2024, werd er €1920 van mijn kredietkaart gehaald voor schade aan een huurauto die wij niet berokkend hebben en waarvoor wij bewijzen hebben. Ik stel echter vast dat wij ze schade niet gemaakt hebben, en foto's en filmpjes bij ontvangst van de wagen dit bevestigen. Dit heeft geleid tot een betaling van 1920€ voor schade die wij niet gemaakt hebben. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 22/07/2024 het betaalde bedrag teruggestort te zien op mijn kredietkaart. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten