Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Gebbett Non livraison 10 paquets de 3 éponges Spontex
Ma commande de 10 x Spontex – 3 eponges trio colors n'a pas encore été livrée
Niet geleverde bestelling
Beste, Op 15 januari 2025 heb ik 10 blikken van 800 gram William Saurin Choucroute Royal besteld. Ik heb hiervoor €67.50 betaald. Op 20 en 24 januari heb ik u een mailtje gestuurd, geen antwoord. Vandaag 11 februari 2025 nog steeds niets ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten