Meest recente klachten

R. B.
21/01/2022

onvolledige puzzel

Beste, kreeg puzzel voor vaderdag 3 jaar geleden. Bij maken puzzel vaststelling puzzel onvolledig. Clementoni gecontacteerd via formulier, streepjescode doos erop bevestigd. Clementoni nieuwe puzzel opgestuurd, bij natelling blijkt dat de zakken onvolledig zijn, geen 2200 stukken per zak. Mail naar Clementoni in België gestuurd en tot heden blijft het verder stil langs de kant van Clementoni. Waar sta ik als klant? Zijn hierover nogal klachten? Wat zijn de volgende mogelijke stappen? Indien ik vervanging van de onvolledige puzzel wil, is er garantie dat deze volledig is?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform