Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
onvolledige puzzel
Beste, kreeg puzzel voor vaderdag 3 jaar geleden. Bij maken puzzel vaststelling puzzel onvolledig. Clementoni gecontacteerd via formulier, streepjescode doos erop bevestigd. Clementoni nieuwe puzzel opgestuurd, bij natelling blijkt dat de zakken onvolledig zijn, geen 2200 stukken per zak. Mail naar Clementoni in België gestuurd en tot heden blijft het verder stil langs de kant van Clementoni. Waar sta ik als klant? Zijn hierover nogal klachten? Wat zijn de volgende mogelijke stappen? Indien ik vervanging van de onvolledige puzzel wil, is er garantie dat deze volledig is?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
