Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet geleverd
Beste, op 01/08 bestelde ik twee schouwdertassen. Ik wist dat het lang ging duren maar opeens kreeg ik melding dat het geleverd zou zijn. Bij thuiskomst zat er niks ik de brievenbus of bij de buren. Bij het nazien van de levering merk ik op dat het niet eens dichtbij werd geleverd. Zeer vervelend situaties. Die ik niet wil betalen als ik niks ontvangen heb.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten