Meest recente klachten

A. P.
8/07/2021

probleem met bezorging

Beste, ik bestelde op 14/06/2021 haaraccessoires bij jullie. Ik had deze dringend nodig voor mijn jongste dochter aangezien zij haar haar laat groeien en speldjes rap verloren gaan... Op 17/06/2021 kreeg ik een mededeling dat de bestelling verstuurd was. Ik kreeg geen track and trace code. Ik heb jullie gecontacteerd om te status te kennen en kreeg te horen dat jullie geen track and trace code kunnen meedelen en dat DPD de levering zal doen en dat ik moet wachten (24/06/2021). Ondertussen heb ik niets meer gehoord en weet ik niet waar mijn pakket zich bevindt. Voor mij is het ongemakkelijk want ik heb mijn bestelling nodig.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform