Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem met bezorging
Beste, ik bestelde op 14/06/2021 haaraccessoires bij jullie. Ik had deze dringend nodig voor mijn jongste dochter aangezien zij haar haar laat groeien en speldjes rap verloren gaan... Op 17/06/2021 kreeg ik een mededeling dat de bestelling verstuurd was. Ik kreeg geen track and trace code. Ik heb jullie gecontacteerd om te status te kennen en kreeg te horen dat jullie geen track and trace code kunnen meedelen en dat DPD de levering zal doen en dat ik moet wachten (24/06/2021). Ondertussen heb ik niets meer gehoord en weet ik niet waar mijn pakket zich bevindt. Voor mij is het ongemakkelijk want ik heb mijn bestelling nodig.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten