Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterechte parkeerboete
Toen ik mijn auto parkeerde op het >Winderickxplein in Alsemberg ben ik een ticket gaan afhalen aan de parkeerautomaat. Toen ik terug naar de auto kwam zat er al een parkeerboete onder de ruitenwisser, had nog niet de tijd om mijn ticket onder de voorruit te plaatsen. Heb zowel van de parkeerboete als mijn ticket een bewijs bewaard. Normaal moet de fima Cityparking dat zelf via hun computers toch kunnen nazien, vooraleer ze parkeerboetes uitschrijven. Hoe moet dit nu verder ?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten