Meest recente klachten

K. J.
17/03/2022

alarmsysteem dat niet ingesteld werd

Beste, gisterenavond bleek dat ons alarmsysteem niet kan werken. We constateerden dit na een vals alarm en we geen oproep gekregen hadden op onze gsm. Bij navraag bleek er niets geregistreerd te zijn (geen gegevens over het alarmsysteem - geen gsm-nummers, ...). Ik reken op een serieuze compensatie (ik betaal al sinds jul 2018 maandelijks € 60,00 + jaarlijks onderhoud). Ze zouden dit zo snel mogelijk in orde maken, ja, ja, dat veronderstelde ik in 2018 ook al!!!Beste Testaankoop, Min Economie, hoe pak ik dit zo goed mogelijk aan?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform