Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
alarmsysteem dat niet ingesteld werd
Beste, gisterenavond bleek dat ons alarmsysteem niet kan werken. We constateerden dit na een vals alarm en we geen oproep gekregen hadden op onze gsm. Bij navraag bleek er niets geregistreerd te zijn (geen gegevens over het alarmsysteem - geen gsm-nummers, ...). Ik reken op een serieuze compensatie (ik betaal al sinds jul 2018 maandelijks € 60,00 + jaarlijks onderhoud). Ze zouden dit zo snel mogelijk in orde maken, ja, ja, dat veronderstelde ik in 2018 ook al!!!Beste Testaankoop, Min Economie, hoe pak ik dit zo goed mogelijk aan?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten