Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Celebrity events & Traval - onbereikbaar
k heb een voorschot betaald voor een reis naar Maleisië, maar ik krijg de persoon niet aan de lijn. Vervolgens heb ik een e-mail gestuurd om de reis te annuleren. Daarna heeft hij contact met me opgenomen en we hebben afgesproken dat ik een andere reis kan boeken. Sindsdien is hij echter nooit bereikbaar. Telkens komt hij met excuses dat hij terug zal bellen, maar dat gebeurt niet. Ik heb het gevoel dat ik dit reisbureau niet kan vertrouwen. Bovendien heb ik ontdekt dat zijn anders in NL is en dat andere klanten ook klagen over zijn dienst en reageert nooit op mails
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten