Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Scheef geplaatste wandkast en bureel op maat
Op 26 en 27/10/21 werd door Camber een wandkast en bureel op maat geplaatst bij mijn oudste zoon in de Mevr. Courtmanslaan 71A te Maldegem. Mijn zoon is mindervalied en als vader moet ik voor hem optreden en hem vertegenwoordigen. Op 27/10 's namiddags ben ik daar even langs geweest en ik had het probleem niet onmiddellijk opgemerkt. Ik was toen al licht ziek, enkele dagen nadien bleek het corona te zijn. Ik ben nu pas uit quarantaine en kon niet vroeger reageren naar Camber toe, aldus m.i. overmacht door gezondheidsproblemen. Bij huidige inspectie noteren wij dat zowel de wandkast als het bureau schuin lopen, dit terwijl de muren en de vloertegels o.i. volledig recht liggen. De afstand van de onderkant van de wandkast bedraagt links 17 cm en rechts 24 cm (een verschil van 7 cm !) - de diepte van het bureaublad bedraagt links 55 cm en rechts 49 cm (een verschil van 6 cm !). Op het plan staat evenwel alles recht getekend ! Wat we nu zien is allesbehalve dat, wij vinden dit niet kunnen en zijn bijzonder teleurgesteld in de uitvoering van de werken. Wij hebben op 7/6/21 al een voorschot van 1.600 euro betaald en nu moeten wij nog een saldo van 2.301,37 euro betalen.Ik heb gisteren een contactformulier met onze klacht ingediend via de website van Camber. Vanmorgen heb ik telefonisch contact gehad met mevr. Sofie De Boever van Camber Brugge, waar wij onze bestelling geplaatst hebben.Haar antwoord is simpelweg dat wij zogezegd akkoord zijn gegaan (dit staat nergens op papier !) en dat zij voor ons niets meer kunnen betekenen. Mogen wij jullie vragen wat wij best verder doen. Wij vrezen dat wij ons geld kwijt zullen zijn en dit voor een teleurstellend resultaat van de uitgevoerde werken. Alvast dank,Dr. ROELS CHRISTIAANKleine Warmestraat 11 A9990 MALDEGEMGSM : 0494/65 02 17e-mail : chris.roels@hotmail.com
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten