Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
claim BA 01742119
Op 29 april vertrokken we op een rondreis naar Zuid-Afrika met "De Blauwe Vogel" met een groep van 8 personen. Vertrek in Brussel met BA naar Londen Heathrow waar we een aansluitende vlucht hadden naar Johannesburg. Men had 75 minuten voorzien om de aansluiting te halen. We zijn in Brussel vertrokken met 30 minuten vertraging en tegen dat we geland waren in Londen was onze aansluiting reeds gesloten. Na aandringen, want eerst wou men ons 24 u laten wachten, konden we een overboeking bekomen via Kaapstad met de groep. Door deze aanpassing kwamen we 7 uur later aan dan voorzien. 6 van de 8 personen hebben een claim ingediend bij BA en 5 hebben een vergoeding van € 600 (zelfs mijn partner) ontvangen behalve ik. Ik krijg maar geen antwoord op mijn aanvraag die ik ondertussen voor een tweede maal heb ingediend. Hierbij de inhoud van mijn claim die identiek is aan die van mijn medepassagiers, alsook de bevestiging van ontvangst van BA. Ondanks verschillende herinnering mails van mijnentwege, geen reactie meer. Als bijlag de inhoud van mijn aangifte en de bevestiging van ontvangst van BA Met dank. Jean Claude Brouillard
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten