Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugkerende betaling zonder toestemming of mogelijkheid om op te zeggen
Betaling via mastercard van 49 euro aan Boussardoffer (1x op 24 mei 2023) en daarna maandelijkse automatische mastercard betalingen van 49 euro aan DGfun.net (juni, juli, augustus, september, oktober, november 2023) = 343 euroIk krijg van deze aankopen geen enkel bewijs, laat staan een factuur. Ik weet zelfs niet waar ik voor betaal. De websites boussard en dgfun bieden geen mogelijkheid aan om dit stop te zetten.
OPZEGGING EN TERUGBETALING
op boekingsdatum 19/08 werd ik gedebiteerd voor 1.95 euro en op boekingsdatum 24/08 nog eens voor 49.00 euro met ref Bousardoffer.com 448081964830Ken deze firma niet en weet ook niet waarover dit gaat en ben geen bedrijf die hulp vraagd maar privepersoonReeds rappelmail naar hun gezonden op 07/09/2022 15.48 naar support@bousardoffer.COM voor annulering en tegenboeking maar helemaal geen reactie. Staat wel een telefoonnummer bij maar kan niet zo goed engels en durf niet te bellen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten