Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verwijdering waardeloze belegging
Beste, Op 23 januari 2025 vraag ik aan Bolero Crowdfunding om een belegging uit mijn portefeuilleoverzicht te schrappen. Het bedrijf Ferrokonstrukt is in 2021 failliet gegaan. Ik heb het akkoord van de curator waarbij ik afstand doe van mijn vordering meegestuurd. Mieke De Sutter geeft een bevestiging en gaat hiervoor het nodig doen. Na 1 maand en na 6 maanden stuur ik een herinneringsmail. Ik krijg geen antwoord. Ik merk dat er in mijn portefeuilleoverzicht nog niets veranderd is. In bijlage de briefwisseling. Onderaan staan de oudste mails.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten