Meest recente klachten

A. W.
24/06/2023

verkeerde levering

Beste,Ik heb op 21/04/2023 2 grijze zitkussen bij u besteld.Ik heb deze op 08/05 ontvangen in een verkeerde kleur (blauw ipv grijs) en dat dezelfde dag bij u gemeld. Ik heb op 10/5 op uw vraag foto's bezorgd als bewijs.Vervolgens heb ik herinneringen gestuurd op 19/5 en 30/5, 7 en 14/06. Ik krijg dan of de melding dat mijn bestelling onderweg is (terwijl ik hem al heb gekregen) of dat u mijn bestelling niet kan terugvinden of dat de dienst ermee bezig is en ik een reminder moet sturen (wat ik dan doe maar geen reactie op krijg) enz...Kan u mij aub een oplossing bezorgen? Terugbetaling of nieuwe kussens in de juiste kleur? mvgAnnelies

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform