Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
verkeerde levering
Beste,Ik heb op 21/04/2023 2 grijze zitkussen bij u besteld.Ik heb deze op 08/05 ontvangen in een verkeerde kleur (blauw ipv grijs) en dat dezelfde dag bij u gemeld. Ik heb op 10/5 op uw vraag foto's bezorgd als bewijs.Vervolgens heb ik herinneringen gestuurd op 19/5 en 30/5, 7 en 14/06. Ik krijg dan of de melding dat mijn bestelling onderweg is (terwijl ik hem al heb gekregen) of dat u mijn bestelling niet kan terugvinden of dat de dienst ermee bezig is en ik een reminder moet sturen (wat ik dan doe maar geen reactie op krijg) enz...Kan u mij aub een oplossing bezorgen? Terugbetaling of nieuwe kussens in de juiste kleur? mvgAnnelies
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten