Meest recente klachten

E. D.
17/12/2023

wijgering tot omruiling

Beste,Graag wil ik even mijn verhaal schetsenIk heb ongeveer twee jaar geleden een Bissell cross wave cordless gekocht bij Bissell zelf. Van in het begin klopte er iets niet echt aan, water werd niet opgenomen, strepen bij schoonmaken,…Er volgen wat tips maar niet echt waardevol.Vervolgens wordt het toestel teruggeroepen ivm batterij problemen, waarna ze mijn toestel verliezen en ik dus twee weken ongeveer zonder toestel zit. Ik krijg een borstel en een filter als excuses.Maar de batterij doet het na de terugroepactie slechter dan ervoor dus toestel weer binnen…Om een lang verhaal kort te maken: ik krijg de nieuwe versie van mijn toestel aangeleverd. Dit toestel doet het prima. Echter ik heb één problem: ik heb nog 5 nieuwe borstel in de verpakking liggen die niet meer passen op het nieuwe toestel. Ik bel en schrijf de firma aan maar niemand kan mij helpen en indien ze mij te woord staan, dan hoor ik dat de termijn van 30 dagen voorbij is om mij te bedenken…Een andere keer adviseert men mij om mijn borstels op een tweedehands site te verkopen…Ik geef steeds aan dat ik hier niet mee akkoord ben maar ze weigeren elke medewerking. Ik heb nu gemeld dat ik dit zou voorleggen aan jullie in de hoop dat er een reactie komt maar helaas…Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?Met vriendelijke groeten,Evelien Den Hert2132696-54

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform