Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
extreem hoog bedrag
Betreft: Betwisting van factuur van 04/09/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 04/09/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 1330,30 € Dat moet echter een vergissing zijn: Er werd een uurtje gewerkt aan 2 verstopte afvoerleidingen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie werd het factuur betaald namelijk 1330,30 € .( M'n slechtziende vader betaalde in volle vertrouwen ) en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Patricia Totté
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten