Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet afgewerkt bestelling
Beste, we bestelden op 9 september 2020 verschillende Versus gordijnen en schuifsystemen type Eos Toppoint.Een Eos Toppoint schuifgordijn werd nooit geleverd.De rail-systemen van de grote Versus gordijnen waren na een maand defect. Veel telefoons leverden niets op t.a.v zaakvoerder Peter Huysmans. Begin dit jaar kregen we bericht dat een zekere Glen Populier (GSM 0498 362063) de problemen zou oplossen. Maar die persoon neemt de GSM ook niet meer op.Wij zijn ten einde raad. Alles betaald en blijven na 9 maanden nog steeds wachten op de afwerking en herstelling.Groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten