Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met garantie
Beste, Zoals op 1/6 aan uw klantendienst gemeld, is er een barst gekomen in de binnenste korf van onze barbeque met artikelnummer 24115700 (uw klantendienst heeft foto's ontvangen).Zoals ook aan uw klantendienst vermeld op 12/6, bevestig ik dat we de handleiding goed gevolgd hebben. De BBQ is nooit hoger dan 370 graden verwarmd en was ook niet vochtig (het was trouwens een erg droge periode). We gebruiken geen brandversnellers. Ondanks aangeven van uw klantendienst op 15/6, zie ik nergens op p13 van de handleiding een vermelding die een barst in de binnenste bak uitsluit van de garantie die 2 jaar dekt. Dat zou trouwens ook vreemd zijn, het gaat namelijk niet om normale “crazing”.De oplossing die u op 15/6 voorstelde om met een hittebestendige pasta zelf de barst te herstellen, is helaas geen goede oplossing gezien dit de structurele sterkte van de bak niet herstelt. Ik zou dan ook gebruik willen maken van de garantie.Met vriendelijke groeten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten