Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Klacht ivm service BCH Technics
Beste, Hierbij wens ik klacht in te dienen over de barslechte service van BCH Technics, Leuvensesteenseg246/1 Zaventem. Zondagmorgen gigantische lek uit de buizen en de gasboiler. Telefonisch contact waarbij men me beloofde om zondagnamiddag te komen kijken. Niemand van de firma gezien. Na telefonisch contact beloofde men om maandagmorgen te komen. Pas in de namiddag is er een medewerker komen kijken. Volgens hem moest de ganse boiler vervangen worden. Ik ging akkoord en betaalde een voorschot van 1487,60 euro. Het contractje wat hij opstelde kon hij niet doorsturen via mail, ik moest maar zelf een screenshot maken. Het ging om piepklein, bijna onleesbaar contract met weinig specificaties en onregelmatigheden. Zo stond er in vermeld dat ik 1000 euro voorschot had betaald, wat niet klopt. Ik tekende het contract voor de totaalsom van 4621€. Op dinsdagnamiddag kwamen de werkmensen hier toe met een Vaillant ketel van 1400 euro, zo beweerden zij. Ik heb toen nog met de baas van de firma getelefoneerd om duidelijk te maken dat de totaalprijs niet kon, aangezien het zelfs niet om een hoogrendementsketel ging. Ik ben zeer ontevreden over de service, het onpressioneel gedrag van de leiding en over het onbeschoft gedrag van 1 van de werkmannen. Ik eis mijn voorschot van 1487,60 euro terug, zoniet zal ik politiediensten en gerecht inschakelen.
betalingprobleem
2 weken geleden was het toilet in mijn huis verstopt. dus ik vond een loodgieter tijdens het zoeken op internet op 16 mei en stuurde een bericht. in ons gesprek zei hij dat hij op 17 mei tussen 8.30 en 12 uur 's ochtends kon komen. Op 17 mei, toen ze aankwamen, na een kort onderzoek, zeiden ze dat ze het konden openen met een hogedrukmachine en dat de kosten 450 euro waren. hoewel ik het bedrag hoog vond, dacht ik waarschijnlijk dat dit normaal was. het openen met de machine duurde niet eens 5 minuten. nadat het proces was voltooid, zeiden ze dat er 50 euro reiskosten waren. btw, ik betaalde 530 euro samen. omdat er niet genoeg geld op mijn rekening stond, betaalde ik 100 euro contant 430 euro van mijn kaart. Ze zeiden dat ze de factuur naar mijn mail zouden sturen. ik was verbaasd dat het bedrag dat ik betaalde te veel was, maar ik dacht dat ze het in België niet op deze manier konden invullen. toen kwam ik erachter dat het bedrag dat ik betaalde nogal exorbitant was. ik heb vele malen geschreven om de factuur naar mij te sturen, maar hij werd niet verstuurd. ik verzoek u mij het te veel betaalde geld terug te betalen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten