Meest recente klachten

P. B.
28/05/2020

Problemen Zonnepanelen

1. In september 2018 komt Batisol mijn zonnepanelen verhuizen. 2. Op 22/5/2019 ontvang ik een bericht van Bart Geerts dat het factuur ‘zoek’ geraakt is en dat het nog niet bij mij is gekomen. Ik antwoord hem op 26/5 dat ik nog geen keurder gezien heb omdat dit in de prijs berekend was. Geen antwoord ontvangen3. ?Op 18/6/2019 ontvang ik van Els Wens een bericht dat ik het document moet invullen voor het verlaagd BTW tarief. Ik antwoord haar op 25/6 dat ik eerst een keurder wil zien. Geen antwoord ontvangen?4. Op 30/8/2019 vraagt Els Wens of ik het document wil invullen voor het verlaagd BTW tarief. Ik zeg haar: ik heb nog geen antwoord ontvangen van mijn vorige mail. Dan krijg ik een antwoord: ‘Het kan zijn dat u al geantwoord hebt, maar ik vind het bericht niet meer terug’. Dus stuur ik haar alles terug met de details via mijn mail van mijn werk om dan toch zeker te zijn dat mevrouw ze ontvangt. Geen antwoord5. Op 19/9/2019 om 20h58 stuurt Nico Van de Sande dan de mail van ?18/6? terug (terug in de mailbox gevlogen van Els?) met dan de vermelding dat hij de dag erop 20/9 even op mijn dak (via mijn buurvrouw zonder dat zij of ik van iets wisten!!!). Op 20/9 bellen ze aan, mijn dochter is thuis en vragen ze dan op welk dak mijn zonnepanelen geinstalleerd zijn??? Houden ze geen informatie bij van welke installatie ze installeren dan? Ook het feit dat ze eigenlijk totaal geen benul hebben van wat ze geïnstalleerd hebben stel ik mij vragen....6. Op 17/11 komt er dan eindelijk een keuring. Ik krijg een mail op 1611 om te melden dat de aardingskabel verkeerd aangesloten is en dat ze deze snel voor de keuring nog even gaan fixen. Deze mail is veel te laat aangekomen en heb ik niet gezien. Op 17/11 komt de keurder en er is geen keuringsschema. Dus kan hij niet keuren hij zal Batisol terug contacteren maar heb niets meer gehoord van hen. 7. Nu krijg ik een melding van Fluvius dat ik een boete moet betalen omdat mijn panelen niet gekeurd zijn. Ik heb nu zelf een elektricien opgebeld om dit in orde te maken. Ik ben benieuwd wat mij dit gaat kosten allemaal

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform