Meest recente klachten

A. C.
8/04/2018

afsluiting rekening en saldo terugstorting

Ik vraag het geld op ( dd 08/12/2008) en krijg het niet mee, het kan niet uitgekeerd worden. Spaarrekeningen zijn op zicht opvraagbaar (het zijn geen termijnrekeningen).Ik krijg een bericht dat er nog een bedrag te innen is door de post en dat men daardoor het geld blokkeert. Raar want een bestelling, aankooporder of betalingsverzoek kan u niet voorleggen. Gelet op uw eigen procedures en de wetgeving financiële verrichtingen en witwaspraktijken.• U heeft wettelijk geen recht geld te blokkeren• U toonde nooit aan waarvoor of met welk recht u dit dan wel deed.• Een bestelling of afschrift kan niet worden voorgelegdU leest letterlijk in de brief 05/05/2009 dat er wordt aangegeven dat er een fout werd gemaakt. Er waren nog beleggingsproducten besteld en die waren niet betaald. Voornoemde nooit bestellede beveks werden geannuleerd ‘echter de blokkering werd niet opgeheven’ en het geld is nu terug beschikbaar is. Men schrijft het niet over. Men boekte een bestelling 2 x in trouwens, een fout die niemand opmerkt.Dan start ik een hele reeks met brieven en mails om het geld terug te krijgen. Opmerkelijk in deze briefwisseling :- U geeft toe dat er een fout is gemaakt- U bevestigd het geld over te schrijven naar mijn rekening, maar doet het niet- Ik stel u in gebreke en vorder de interest iom de rechtsgang en uw eigen bepalingen van 1% per maand.Uit het vrij complexe dossier noteer ik voor u deze citaten =• 08/12/2008 ik verzoek mijn geld aan het postkantoor en wordt wandelen gestuurd. Ik kreeg geen geld mee en moest contact nemen met Wim Timmermans ICT POSTINFO dos CL 127 9765… Er is een technische fout • 06/01/2009 ‘uw rekening was geblokkeerd’ ‘om u van dienst te zijn zullen wij het tegoed vermeerder met credit-interesten overschrijven naar uw rekening 979-1318322-97.• 18/10/2009 OMBUDSMAN Francoise Sweerts verzoekt ‘nog eens het tegoed over te maken’ • 15/10/2010 DHR JOHNYY THYS ‘ u kunt vrijelijk over uw tegoeden beschikken’• Enz ….

Opgelost
A. C.
23/03/2018

Geld verdwenen bij internationale overschrijving

09/03/2018Onderstaand het verhaal van een klacht waarop niet gereageerd wordt.KLACHT INTERNATIONALE OVERSCHRIJVINGGuy GOEWIESint-Jansstraat 8 bus 3033800 Sint-TruidenMijn rekening: BE67 0001 0172 2987Feiten:08/05/2017: opdracht overschrijving € 30.00 tegenpartij: Polizei Köln08/05/2017: debitering rekening met € 50.00 tegenpartij: Polizei Köln09/05/2017: creditering rekening met € 12.50 tegenpartij Polizei KölnRekening tegenparti: telkens: DE34 3005 0000 0002 2214 12 (*) BIC: WELADEDDXXX= Landeskasse Düsseldorf(*) dit nummer blijkt achteraf fout en moet zijn: DE34 3005 0000 0002 2224 12Vragen:1. Hoe kan ik overschrijven op een fout nummer gezien de twee laatste veiligheidscijfers dat moeten beletten? Ook de naam van de rekeninghouder-tegenpartij (Polizei Köln) stemt niet overeen met het nummer.2. Waarom gaat er € 50.00 van mijn rekening als ik opdracht geef voor € 30.00?3. Waarom heb ik € 12.50 teruggekregen?4. Waar is de rest van dat geld (€ 37.50) nu?5. Wanneer en hoe krijg ik dat terug?uw dossiernummer donotreplyPI@bpost.be vr 28/07, 8:42U Beste klant, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. De behandeling volgt zo snel mogelijk. Uw Service Request nummer is : 1-8599631089Met vriendelijke groeten,Uw Customer ServiceotreplyPI@bpost.beDi 28/11/2017, 9:58 Beste klant,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.De behandeling volgt zo snel mogelijk.Uw Service Request nummer is : 1-10318602109Met vriendelijke groeten,Uw Customer Service

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform