Ik vraag het geld op ( dd 08/12/2008) en krijg het niet mee, het kan niet uitgekeerd worden. Spaarrekeningen zijn op zicht opvraagbaar (het zijn geen termijnrekeningen).Ik krijg een bericht dat er nog een bedrag te innen is door de post en dat men daardoor het geld blokkeert. Raar want een bestelling, aankooporder of betalingsverzoek kan u niet voorleggen. Gelet op uw eigen procedures en de wetgeving financiële verrichtingen en witwaspraktijken.• U heeft wettelijk geen recht geld te blokkeren• U toonde nooit aan waarvoor of met welk recht u dit dan wel deed.• Een bestelling of afschrift kan niet worden voorgelegdU leest letterlijk in de brief 05/05/2009 dat er wordt aangegeven dat er een fout werd gemaakt. Er waren nog beleggingsproducten besteld en die waren niet betaald. Voornoemde nooit bestellede beveks werden geannuleerd ‘echter de blokkering werd niet opgeheven’ en het geld is nu terug beschikbaar is. Men schrijft het niet over. Men boekte een bestelling 2 x in trouwens, een fout die niemand opmerkt.Dan start ik een hele reeks met brieven en mails om het geld terug te krijgen. Opmerkelijk in deze briefwisseling :- U geeft toe dat er een fout is gemaakt- U bevestigd het geld over te schrijven naar mijn rekening, maar doet het niet- Ik stel u in gebreke en vorder de interest iom de rechtsgang en uw eigen bepalingen van 1% per maand.Uit het vrij complexe dossier noteer ik voor u deze citaten =• 08/12/2008 ik verzoek mijn geld aan het postkantoor en wordt wandelen gestuurd. Ik kreeg geen geld mee en moest contact nemen met Wim Timmermans ICT POSTINFO dos CL 127 9765… Er is een technische fout • 06/01/2009 ‘uw rekening was geblokkeerd’ ‘om u van dienst te zijn zullen wij het tegoed vermeerder met credit-interesten overschrijven naar uw rekening 979-1318322-97.• 18/10/2009 OMBUDSMAN Francoise Sweerts verzoekt ‘nog eens het tegoed over te maken’ • 15/10/2010 DHR JOHNYY THYS ‘ u kunt vrijelijk over uw tegoeden beschikken’• Enz ….