09/03/2018Onderstaand het verhaal van een klacht waarop niet gereageerd wordt.KLACHT INTERNATIONALE OVERSCHRIJVINGGuy GOEWIESint-Jansstraat 8 bus 3033800 Sint-TruidenMijn rekening: BE67 0001 0172 2987Feiten:08/05/2017: opdracht overschrijving € 30.00 tegenpartij: Polizei Köln08/05/2017: debitering rekening met € 50.00 tegenpartij: Polizei Köln09/05/2017: creditering rekening met € 12.50 tegenpartij Polizei KölnRekening tegenparti: telkens: DE34 3005 0000 0002 2214 12 (*) BIC: WELADEDDXXX= Landeskasse Düsseldorf(*) dit nummer blijkt achteraf fout en moet zijn: DE34 3005 0000 0002 2224 12Vragen:1. Hoe kan ik overschrijven op een fout nummer gezien de twee laatste veiligheidscijfers dat moeten beletten? Ook de naam van de rekeninghouder-tegenpartij (Polizei Köln) stemt niet overeen met het nummer.2. Waarom gaat er € 50.00 van mijn rekening als ik opdracht geef voor € 30.00?3. Waarom heb ik € 12.50 teruggekregen?4. Waar is de rest van dat geld (€ 37.50) nu?5. Wanneer en hoe krijg ik dat terug?uw dossiernummer donotreplyPI@bpost.be vr 28/07, 8:42U Beste klant, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. De behandeling volgt zo snel mogelijk. Uw Service Request nummer is : 1-8599631089Met vriendelijke groeten,Uw Customer ServiceotreplyPI@bpost.beDi 28/11/2017, 9:58 Beste klant,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.De behandeling volgt zo snel mogelijk.Uw Service Request nummer is : 1-10318602109Met vriendelijke groeten,Uw Customer Service