Terug

Geld verdwenen bij internationale overschrijving

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Bank van de post

23/03/2018

09/03/2018Onderstaand het verhaal van een klacht waarop niet gereageerd wordt.KLACHT INTERNATIONALE OVERSCHRIJVINGGuy GOEWIESint-Jansstraat 8 bus 3033800 Sint-TruidenMijn rekening: BE67 0001 0172 2987Feiten:08/05/2017: opdracht overschrijving € 30.00 tegenpartij: Polizei Köln08/05/2017: debitering rekening met € 50.00 tegenpartij: Polizei Köln09/05/2017: creditering rekening met € 12.50 tegenpartij Polizei KölnRekening tegenparti: telkens: DE34 3005 0000 0002 2214 12 (*) BIC: WELADEDDXXX= Landeskasse Düsseldorf(*) dit nummer blijkt achteraf fout en moet zijn: DE34 3005 0000 0002 2224 12Vragen:1. Hoe kan ik overschrijven op een fout nummer gezien de twee laatste veiligheidscijfers dat moeten beletten? Ook de naam van de rekeninghouder-tegenpartij (Polizei Köln) stemt niet overeen met het nummer.2. Waarom gaat er € 50.00 van mijn rekening als ik opdracht geef voor € 30.00?3. Waarom heb ik € 12.50 teruggekregen?4. Waar is de rest van dat geld (€ 37.50) nu?5. Wanneer en hoe krijg ik dat terug?uw dossiernummer donotreplyPI@bpost.be vr 28/07, 8:42U Beste klant, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. De behandeling volgt zo snel mogelijk. Uw Service Request nummer is : 1-8599631089Met vriendelijke groeten,Uw Customer ServiceotreplyPI@bpost.beDi 28/11/2017, 9:58 Beste klant,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.De behandeling volgt zo snel mogelijk.Uw Service Request nummer is : 1-10318602109Met vriendelijke groeten,Uw Customer Service

Berichten (1)

Bank van de post

Naar: A. C.

28/03/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform