Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Renovatie terrasramen en schuifdeur
Beste,Ik heb mijn terras laten renoveren door Baeten-Van Es, maar hier is veel misgegaan. Ik kan u mails bezorgen met alle nodige details. Het gaat om het verkeerd afmeten alsook het verkeerd maken van de ramen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met hen telefonisch en via mail. Ik krijg nooit antwoord van de verantwoordelijken, ik krijg enkel de balie medewerkster aan de lijn die enkel de boodschap 'doorgeeft', maar waarmee dan niets gedaan wordt. Ik ben ten einde raad. Ik wil graag dat dit bedrijf de juiste ramen levert die op het contract staan, het komt afwerken en mij geeft wat afgesproken is in het contract. U kan mij altijd bereiken via telefoon op dinsdag en zondag en op andere dagen vanaf 20u aangezien ik werk. Via mail ben ik ook steeds bereikbaar. Alvast bedankt.
Renovatie terrasramen en schuifdeur
Beste, Ik heb mijn terras laten renoveren door Baeten-Van Es, maar hier is veel misgegaan. Ik kan u mails bezorgen met alle nodige details. Het gaat om het verkeerd afmeten alsook het verkeerd maken van de ramen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met hen telefonisch en via mail. Ik krijg nooit antwoord van de verantwoordelijken, ik krijg enkel de balie medewerkster aan de lijn die enkel de boodschap 'doorgeeft', maar waarmee dan niets gedaan wordt. Ik ben ten einde raad. Ik wil graag dat dit bedrijf de juiste ramen levert die op het contract staan en wat afgesproken is. U kan mij altijd bereiken via telefoon op dinsdag en zondag en op andere dagen vanaf 20u aangezien ik werk. Via mail ben ik ook steeds bereikbaar. Alvast bedankt.
Reparatie schuifraam onder garantie
Zoals reeds telefonisch en via e-mail gemeld, is onze schuifraam uit de rail gegleden. De foto’s ter illustratie hebben we u bezorgd.Ik heb de schuifraam open geschoven, zoals we dagelijks doen, en vervolgens heb ik een kleine ‘krak’ gehoord. Ik heb de schuifraam met heel veel moeite terug dicht gekregen en op slot kunnen doen. De ramen werden geïnstalleerd in augustus 2019. En reeds in september 2019 hadden we hetzelfde probleem.Is er misschien een structureel probleem met dit type raam? Aan de telefoon wisten jullie mij te vertellen dat deze reparatie buiten garantie zal vallen, omdat de garantie op de plaatsing van de ramen net een kleine maand verlopen is.Jullie vorige herstelling van de schuifraam dateert echter van oktober 2019. Na juridisch advies ingewonnen te hebben via Test-Aankoop verwachten we dat jullie dit geschil nog onder jullie aansprakelijkheid aanvaarden, aangezien hetzelfde probleem zich al eerder in de garantieperiode voordeed. Momenteel is het raam niet 100% afgesloten en dat valt zeker onder deze regeling.Ik hoop dat kunnen rekenen op een snelle reactie van jullie kant en het herstel van het raam snel ingepland wordt.Dit is de eerste stap die Test-Aankoop aanbied in hun bemiddeling. Indien we er zo niet uitkomen, wordt het dossier overgemaakt aan één van hun advocaten. Hopelijk komt het niet zo ver en kunnen we op een redelijke termijn dit oplossen. Met vriendelijke groeten,Erik & Sally Heylen-Peeters
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten