Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Rendement en geluidshinder warmtepomp
BesteAangezien er geen gevolg wordt gegeven aan de klachten ivm onze nieuwe warmtepomp (bijna 2 jaar oud), zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.De problemen zijn nu al bijna 2 jaar aan de gang, ondanks de tussenkomsten van Huub (verantwoordelijke warmtepomp)Het rendement ligt nog steeds te laag, en de lawaaihinder nog steeds te hoog.Na verschillende telefonische contacten en via e-mails wordt er geen oplossing aangeboden vanuit Badweelde.Jullie zijn hier jaarlijks geweest ivm onderhoud en problemen met de poolcommander, waarbij we telkens de bevestiging kregen van jullie techniekers (Bjorn of Peter) dat er inderdaad een probleem is met het rendement alsook de lawaaihinder.Het laatste telefonisch contact dd. 13 mei 2020, waarbij voor de zoveelste keer ons werd beloofd om een oplossing te zoeken en ons terug te contacteren, was een onaangenaam gesprek met verwijten. Met andere woorden de mails worden (ondanks beloftes) niet beantwoord en de telefonische contacten worden steeds vijandiger.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten