Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet nakomen van afspraken
Geachte mevrouw/heer, Op 31 oktober 2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor het aankopen van materialen voor de badkamer bij Van Marcke. Dit moest binnen de maand aangekocht worden. U verzocht mij om reeds te betalen voor deze materialen. Ik betaalde u reeds 8749,72 euro. Echter heeft u tot op heden de materialen nog niet besteld bij Van Marcke. Tot op heden antwoord u niet op mijn mails/telefoongesprekken. U deed contractbreuk. Ik verwacht het bedrag van 8749,72 euro binnen de 5 werkdagen terugbetaald te zien. Ik verzoek u mij binnen de 3 dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten