Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering echografie !
Vandaag ging mijn echtgenote Dominguez D. met haar bejaarde moeder waavan zij de mantelzorgster is naar Henri Serruys na afspraak. Daar aangekomen stelde mijn echtgenote vast de verwijsbrief van de huisarts in haar andere tas vergeten te zijn waarop de loketbediende een vrouw, haar steevast weigerde, ik belde met videofoon en wees haar erop , nogmaals, dat deze verwijsbrief al doorgemaild was. De mevrouw ontkende dat en met een brede lacht, werkelijk uitlachten, werden mijn echtgenote en gehandicapt moeder weggestuurd met een afspraak voor komende vrijdag ! Kwestie van beleefdheid totaal onder nul en patiënten helpen nog véél minder. Ik dien hier dan ook formeel klacht in en behoud mij het recht voor om juridische stappen te ondernemen bij niet rechtzetting van dit schandaal. Daniel Van 'tveld
Advocaatkosten op factuur die ik NIET heb ontvangen
Vandaag krijg ik een brief van een advocaat (Arion Advocaten - Prinsenlaan 2 - 8400 Oostende) in opdracht van AZ DAMIAAN Oostende, daar dien ik een openstaande factuur van 17,15 euro te betalen + kosten nu dus 57,67 euro. Ze beweren deze factuur te hebben opgestuurd + een schriftelijk (niet aangetekende) aanmaning. Ook zouden ze een herinnering via sms hebben gestuurd. Nu ik heb die brieven niet ontvangen van AZ Damiaan. Na controle (telefonisch contact met AZ Damiaan) bleek dat ze over een verkeerd gsm nummer beschikken. Ook wil AZ Damiaan mij geen kopie van deze factuur geven, nadat ik ze vanmorgen aan de lijn had. ik had eerst de advocaat gebeld en die wijkt niet af van de kosten. Ik ben 20 jaar zelfstandig en heb nergens openstaande facturen of schulden. Maar ik weiger 40 euro kosten te betalen op 17 euro. Mits ze mij niet kunnen bewijzen (geen aangetekend schrijven, ook niet van de advocaat) en mits ze een verkeerd gsm nummer hadden kunnen ze niet bewijzen dat ik deze factuur heb ontvangen en kunnen ze mij verplichten van deze kosten te betalen !! Ik moet toch de minstens de factuur ontvangen om die te kunnen betalen en mits ze niet kunnen weerleggen dat ik die daadwerkelijk heb ontvangen, ben ik van mening dat ik niet kan opdraaien voor die kosten !! k kan dit nu wel betalen, maar hoor van vele mensen dat ze hetzelfde toepassen met onmenselijke kosten en op deze manier geraken vele mensen verder in schulden. Groeten, Tommy Vansteene
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten