Terug

Weigering echografie !

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: AZ DAMIAAN Oostende ziekenhuis

30/07/2025

Vandaag ging mijn echtgenote Dominguez D. met haar bejaarde moeder waavan zij de mantelzorgster is naar Henri Serruys na afspraak. Daar aangekomen stelde mijn echtgenote vast de verwijsbrief van de huisarts in haar andere tas vergeten te zijn waarop de loketbediende een vrouw, haar steevast weigerde, ik belde met videofoon en wees haar erop , nogmaals, dat deze verwijsbrief al doorgemaild was. De mevrouw ontkende dat en met een brede lacht, werkelijk uitlachten, werden mijn echtgenote en gehandicapt moeder weggestuurd met een afspraak voor komende vrijdag ! Kwestie van beleefdheid totaal onder nul en patiënten helpen nog véél minder. Ik dien hier dan ook formeel klacht in en behoud mij het recht voor om juridische stappen te ondernemen bij niet rechtzetting van dit schandaal. Daniel Van 'tveld

Berichten (1)

AZ DAMIAAN Oostende ziekenhuis

Naar: D. V.

01/08/2025

Geachte medewerker bij Testaankoop, wij mochten via uw klachtenplatformbox onderstaande klacht ontvangen van meneer DANIEL V. Gezien de technische onmogelijkheid om rechtstreeks hierop te kunnen reageren (er is geen reply/beantwoorden knop vindbaar) sturen wij graag onze reactie rechtstreeks naar u. Zou u deze aub op het openbaar platform kunnen plaatsen aub? Graag ook formele bevestiging hiervan, waarvoor dank. Mevrouw is intussen op gesprek is geweest bij onze ombudsdienst. Haar bekommernissen werden besproken en behandeld. Het dossier werd afgesloten, maar de ombudsdienst blijft uiteraard beschikbaar voor eventuele toekomstige vragen of meldingen. MVG, Cindy Barbarin ombudsdienst 059 55 55 04 vzw AZ Oostende Gouwelozestraat 100 B - 8400 Oostende Je hebt een klacht ontvangen van DANIEL V Je hebt een klacht ontvangen van DANIEL V DANIEL V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf. Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform? Klacht: Naam van de klant DANIEL VANTVELD Klantnummer 14.08.1946 Klachtnummer 13154541 Soort probleem Andere Beschrijving Vandaag ging mijn echtgenote Dominguez D. met haar bejaarde moeder waavan zij de mantelzorgster is naar Henri Serruys na afspraak. Daar aangekomen stelde mijn echtgenote vast de verwijsbrief van de huisarts in haar andere tas vergeten te zijn waarop de loketbediende een vrouw, haar steevast weigerde, ik belde met videofoon en wees haar erop , nogmaals, dat deze verwijsbrief al doorgemaild was. De mevrouw ontkende dat en met een brede lacht, werkelijk uitlachten, werden mijn echtgenote en gehandicapt moeder weggestuurd met een afspraak voor komende vrijdag ! Kwestie van beleefdheid totaal onder nul en patiënten helpen nog véél minder. Ik dien hier dan ook formeel klacht in en behoud mij het recht voor om juridische stappen te ondernemen bij niet rechtzetting van dit schandaal. Daniel Van 'tveld trackingId: Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden Disclaimer: De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. This email and any information transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Any use by others not being the intended addressee is prohibited. If you have received this email in error, you are requested not to use the information, to immediately inform the sender and to remove the email. Any use, dissemination, or reproduction is strictly prohibited and may be unlawful.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform