Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 11
- Aantal klachten *
- 10
- Afgesloten klachten*
- 90%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Geen facturatie
Sinds augustus 2024 heb ik een elektriciteitsaansluiting en neem ik elektriciteit af. Het EAN nummer en het meternummer zijn gekend bij zowel Engie als ORES maar ik heb tot op heden geen enkel factuur ontvangen. In de klantenzone van Engie staat dat mijn aanvraag in behandeling is. Ik neem intussen echter dus wel al meer dan een half jaar elektrciteit af.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten