Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling komt niet toe. Oplichting.
Geachte mevrouw/heer, Op 08/06/2024 kocht ik een zitmaaier Honda HF2417HT in uw online winkel en betaalde ik 2965,50 incl verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 18/06/2024 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Ik verzoek derhalve om de volledige aankoopsom terug te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Levering
Hoi ik heb een zitmaaier gekocht bij jullie betaald en na betaling zouden jullie contact opnemen voor levering en nu na 7 dagen na betaling nog steeds niks gehoord en dit op 15/6/2024 als ze niet leveren graag geld terug gestort
levering
Geachte mevrouw/heer, Op 7/6/2024, kocht ik een zitmaaier Husqvarna TC 142 aan bij Atenproducts. Bij betaling werd vermeld dat na betaling het product na 7 werkdagen geleverd zou worden. Maar dit is niet zo. Wij hebben verschillende e-mails gestuurd maar krijgen niets van reactie. Wij verwachten van Atenproduct duidelijkheid rond levering! Met vriendelijke groeten, Lukas Bellinck Bijlage: - Kopie factuur
Thibeau deblock
Beste aten ik heb reeds een zitmaaier gekocht bij u maar krijg geen enkele reactie kwa levering na herhaaldelijk contact opgenomen te heben geen reactie te krijgen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten