Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Zonnepanelen werken nauwelijks
Onze Pixasolar zonnepanelen op de gevel geïnstalleerd door Artecco werken niet.De vele interventies van Artecco hebben niets opgeleverd.Nu hebben zij alle info doorgegeven aan de leverancier van Pixasolar met de vraag om mij te contacteren om alles uit te leggen wat er mis is.Sinds installatie op 06/10/2022 hebben de panelen 64 kWh geleverd.Hieronder een chronologisch overzicht:• 09/05/2022 – Mijn vraag voor info naar Pixasolar• 20/05/2022 – Antwoord van Externa (invoerder van Pixasolar) met een prijs en rendementsberekening voor 13 panelen ZW gericht• 24/05/2022 – Externa beveelt Artecco aan voor de installatie van Pixasolar zonnepanelen op de gevel• 10/06/2022 – Plaats bezoek van Raf van Artecco voor de offerte van 9 panelen ZO gericht• 06/10/2022 – Installatie volgens de offerte van Artecco• 10/10/2022 – Mijn betaling van de factuur 20220222 aan Artecco voor een bedrag van 9048,43 euro inc BTW• 10/11/2022 – Mislukte installatie van de WiFi module• 16/11/2022 – Keuring door ACEG geannuleerd• 21/11/2022 – Keuring door ACEG• 28/11/2022 – Installatie van de Wifi module en constatatie dat de panelen niet werken. Voorstel van Artecco om op beter weer te wachten.• 10/03/2023 - Na lang aandringen op een oplossing en de weigering van mij om het voorstel van Artecco om 3 bijkomende panelen te installeren wordt een bijkomende omvormer geïnstalleerd. De panelen werken niet.• 24/03/2023 – Artecco vindt alle 9 optimizers defect. Ze worden alle 9 verwijderd en in het gras gegooid. Daarna geven de panelen op een uiterst zonnige dag 0,2 kWh. De bijkomende omvormer wordt verwijdert.• 09/05/2023 – Artecco zegt dat de 9 optimisers niet defect waren en zij hebben geen oplossing.De installateur Artecco noch de invoerder Externa hebben een oplossing.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten