Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
doorzakkende zetel niet vervangen
Beste,Op 17/01/2023 bestelden we 2 driezit zetels en 2 1-zit zetels bij ARL Interieur Meubel. Deze zakten van in het begin door en kraakten. We hadden gevraagd om dit euvel te komen controleren. Deze controle gebeurde op 14 juni 2023. Via mail kregen we bevestiging op 30/09 /2023 dat de zetels besteld waren en op de container zaten, maar dat er geen leveringstermijn kon gegeven worden. Na meermaals te bellen en te mailen kregen we geen antwoord. Een aangetekende ingebrekestelling op 23/10/2023 kwam onbeantwoord terug. Nadien gebeld om meer info, en het zou weer 2 weken duren vooralleer de levering kon doorgaan. Intussen zijn we weer 3 weken verder en krijgen we steeds maar geen gehoor op onze vraag noch een levertermijn. INtussen zijn we sinds de levering van de doorzakkende zetels 9 maanden verder en hebben we nog steeds geen vervanging ontvangen. We hebben nochtans al aangegeven dat ze de niet kwalitatieve zetels komen ophalen en het bedrag terugstorten, maar daar krijgen we ook geen gehoor aan. We zijn beide rugpatiënten en hebben dringend een degelijke zetel nodig.Kan u hiervoor het nodige doen? Ik heb nog alle mails en de aangetekende zending. Met vriendelijke groeten,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten