Meest recente klachten

L. J.
19/11/2021

Cadeaubon die vervallen is

Beste, Op 5/09/2019 kreeg ik een bon voor een privé-welness bij aquastelle, met supplement van tapas, cadeau. De geldigheidstermijn was 1 jaar.Zoals we allemaal weten kwam in maart 2020 corona (6 maand na die bon), waardoor het toen niet opportuun was naar de welness te gaan. Nadien werd ik zwanger van een tweeling, met medische complicaties en riskeerde ik het niet om tijdens corona-tijden op verplaatsing te gaan (wat ook sterk werd afgeraden door de overheid).Ik belde vandaag om een reservatie te maken met deze bon, maar de dame aan de telefoon vertelde me doodleuk dat deze bon niet meer geldig is. Hoe kan dit????? Er werd veel geld betaald voor deze bon, dus die heeft toch een waarde?! Het kan toch niet dat dit geld zomaar in de vuilbak verdwijnt????Tijdens corona-tijden hebben heel veel bedrijven de vervaltermijn van hun cadeaubonnen verwijderd (bv dreambaby, WaerWaters, ...), waaronder bedrijven die zelf nog geopend waren tijdens corona. Dat is pas klantvriendelijkheid, want uiteindelijk blijft het een waarde hebben.Ik kan ergens (proberen te) begrijpen dat er in normale omstandigheden een geldigheidstermijn wordt vooropgesteld, maar in corona-tijden vind ik dit absoluut onaanvaardbaar. Hiervoor wil ik dus een klacht indienen.Alvast bedankt om dit te bekijken!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform