Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Behandeling muren tegen vocht
Op 22 maart 2024 werden mijn muren behandeld tegen vocht door de firma Aqua Protect. Vandaag 16 januari 2025 is het probleem er nog steeds. De specialist verzekerde dat hij ging langskomen 3 à 4 maanden na de behandeling. We hebben hem nooit meer terug gezien.
Barsren na vloerdrainage
Na behandeling van een vloerdrainage in mijn kelder merkte ik allemaalkleine blaasjes op de nieuw gegoten betonvloer alsook 2 barsten. Ik liet hendit weten en hun antwoord was : Beton heeft zijn volledige sterkte na 30dagen. Echter na 30 dagen geen verandering. Hun eerste antwoord was :het is een krimpbarst en zoals besproken zal ik u chapeverharder latenleveren. Maar bij het behandelen hiervan werd het nog erger. Hun tweedeantwoord was : Als u wil kan ik ploeg die barsten laten opvullen, maar decement zal een licht andere kleur hebben. Dit werd gedaan maar nog meerzichtbaarder. De ploeg wist te zeggen dat dit mogelijk kan opgelost wordenmet een speciale kleurenverf. Hun antwoord was : wij hebben geen ervaringmet het verven van vloeren. We kunnen niet tussenkomen hierin. Als ik danvroeg of het project voor hen afgerond was, zeiden ze ja maar u kan mitsMEERPRIJS nog een egalinelaag laten zetten. Kortom ik heb eenvloerdrainage met 2 grote barsten in de beton welke voorheen er helemaalniet was. Ik verwacht een schadevergoeding of oplossing (zoals vb dieegalinelaag waarvan ze spreken) maar voor AQUAPROTECT is de zaakafgerond ?? Een ontevreden klant !
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten