Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

G. V.
20/06/2021

Weigering tot terugbetaling

Beste, ik had tijdens de coronacrisis een abonnement bij Anytime Fitness Wuustwezel. Zij waren echter de afgelopen 7 maanden (november t.e.m. mei) gesloten. Ze hadden aan het begin een email gestuurd waarin stond dat je moest laten weten of je gecompenseerd wou worden en dat je dat voor een bepaalde datum moest laten weten. Ik heb deze mail echter gemist en heb dus niks laten weten. Nu in mei vroeg ik hoe het zat met compensatie en zeiden ze dat ik drie opties had: een voucher voor voeding, halve terugbetaling of geen terugbetaling. Ik had geantwoord dat ik vond dat ik alles terug moest krijgen wegens niet geleverde diensten. Dit lieten ze niet toe. Ik vind dit niet in orde aangezien andere fitnessen zoals Basic Fit dit wel doen. Een voucher is niet interessant voor mij aangezien ik geen fitnessvoeding eet. Een paar weken later heb ik mijn contract stopgezet aangezien ik verhuis. Vanaf dat moment negeerden ze mijn vraag tot compensatie volledig. Ze zeiden dat ik mijn contract heb stopgezet en ze geen kans hebben gekregen om mij te compenseren. Ze hebben mijn bankrekeningnummer dus ik vind dit niet correct. Daarna zeiden ze dat ze pas zouden compenseren vanaf de eerste maand na de aanvraag tot compensatie. Dit was echter nergens gezegd en werd er opeens bijgezet. Dit zou betekenen dat ik niks krijg. Ik wil een volledige terugbetaling net zoals klanten van andere fitnessen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform