Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Beschadiging van Camera
Rond Oktober 2016 heb ik een camera (Nikon D5200) binnengebracht bij Anys Electronics. De memory card slot was defect en deze was heel gemakkelijk te repareren. De memory card slot was gerepareerd maar bij Anys hebben ze mij gezegd dat het moederbord kapot was. Ik had echter geen enkel probleem met het moederbord gehad alvorens de camera binnen te brengen bij Anys Electronics. Ik ben er zeker van dat zij zelf de schade hebben aangebracht. Ik heb de camera (uw referentie: 11836) aan iemand anders gegeven om te herstellen. Hij heeft zonder te openen vermeldt dat het scherm kapot was. We hebben een nieuwe geheugenkaart in de camera geplaatst. De camera trekt wel de foto's in de juiste kleur en zonder problemen als je het bekijkt op een computer. Maar op het scherm van de camera zelf zie je de foto's in een blauwe en rode verkleuring.Op basis van de diagnose van de heer (moederbord kapot) zou de camera ook geen foto's kunnen trekken. U wou mij een moederbord aanrekenen, terwijl u zelf het scherm kapot hebt gemaakt. Ik hou u hiervoor verantwoordelijk. Sinds Oktober 2016 tot nu heb ik uren en dagen verspilt aan het contacteren van Anys, steeds met de vermelding dat hij er al weer niet aan begonnen was. Hij kon er niets meer mee verdienen om het in zijn eigen woorden te zeggen. Ik heb verschillende mails verstuurt en verschillende keren getelefoneerd, tevergeefs. Hij heeft mijn camera kapot gemaakt en wil daarvoor de verantwoordelijkheid niet nemen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten