Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Refund
Beste, De fefund policy kan veel beter . Je liet 2 euro betalen ol uw geld terug te krijgen en nog kan het 10 dagen duren tegen dat je het terug krijgt. Ik gebruikte de betaal app van pride. En ik vind de praktijken niet kunnen. 1 euro betalen om geld erop te plaatsen. 2 euro om een refund te krijgen. Nu als ik onmiddellijk mijn geld terug zou krijgen na het betalen van de administratie fees zou ik het snappen. Maar dat je zo lang moet wachten vind ik schandalig.
Oplichting
Op zaterdag 12 augustus ging ik naar de Antwerp Pride. Toen ik als één van de laatsten van onze groep het terrein wilde verlaten, moest ik eerst nog onze bekers inruilen. (Het ontvangen bedrag zou in een groepspot komen voor een volgend feestje met de vrienden.) Maar over bekers inruilen werd plots moeilijk gedaan aan de standjes. Ineens werd er gesproken dat je maximum 2 bekers per persoon kon inleveren, en dan nog op voorwaarde dat je een nieuw drankje bestelde! Mijn vrienden en ik hebben telkens 2€ statiegeld betaald per beker, en nu kreeg ik ze niet ingeruild. We kregen ons eigen geld niet terug. Dit stond initieel ook nergens vermeld. Pas nadat ik erop aandrong dat dit niet kon, en toen passanten mee begonnen te morren over het feit dat dit niet eerlijk is, werd er een papier opgehangen waarop stond: max 2 bekers per persoon. Dit hing er al de vorige uren nog niet. Ook in de voorwaarden die ik in de app vond, staat/stond dit niet vermeld.U kan begrijpen dat ik mij absoluut bedrogen voelde en ik wilde klacht gaan indienen bij de politie. Volgend probleem: ik mocht met de bekers het terrein niet verlaten. Dus wij hebben 2€ per beker betaald en we krijgen het geld niet terug, maar we mogen ook de bekers niet bijhouden.. Dit is pure diefstal. Het ging over 67 bekers die ik heb moeten achterlaten.Op 14/08/2023 + 29/08/2023 heb ik hiervoor reeds een mail naar de organisatie verstuurd, maar zij lieten het na om te reageren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten