Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met de factuur
Tot op heden mocht ik nog steeds geen factuur ontvangen van mijn verhuis op 29 en 31 mei 2017.Zodoende kan ik ze ook niet betwisten wat ik sowieso van plan ben. Na verscheidene mails waarin ik naar mijn factuur vroeg heb ik ze na 3 maand nog niet. Na het telefonisch onderhoud van maandag ll waarin ik U vroeg op welk adres ik deze moest komen halen, gaf U ook weer een uitleg die op niets trok en brak U ons gesprek zelfs af.Voor de rest hebben uw werkmannen alles binnengezet tot tegen het plafond terwijl het appartement leeg was en er op iedere doos stond waar ze moest komen, zelfs de kledingboxen ( die trouwens niet nieuw waren maar wel mee aangerekend zijn) stonden in de living.De door mij genomen foto's liegen er niet om.Verder hield ik telkens ik een doos opendeed mijn hart vast van wat er weer stuk was, nochtans was alles goed verpakt (wel niet om mee te gooien).Ik heb wel €1684 cash betaald en 2 roze formulieren ondertekend maar zelf wel geen enkel bewijs gekregen!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten