Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Misleidend informatie en een slechte service
Om 17:45 op 6 juli 2018 waren we gegaan naar de Carwash in Borsbeek. We hadden onze carwash gehad en waren we bezig met de stofzuiger. Om 18u sluiten ze de stofzuiger ineens zonder te informeren.Bij het aanvragen aan de personeels, waren ze heel onvriendelijk tegen ons. Met een hoge stem praten ze met ons en zeggen mannen we hebben een leven na 18u hop weg van hier. Dit is niet een soort service we willen.De sluiting uren zijn 18u voor de carwash, maar was er nergens vermeld dat de stofzuigers gingen samen ermee stoppen. Door dit was onze auto half schoon. Op dat moment waren 'Nick' en 'Vanessa' als medewerkers aanwezig. We zei tegen hun dat dit is niet een soort antwoord we willen, ze gingen verder discussiëren met ons en zeggen dat hun baas hun niet goed betaald en 'Nick' wou ons laten zien zijn loonbriefje. We zei tegen hun dat het ons niet scheelt, we waren daar enkel voor een service dat we zelf moeten doen, maar ze bleven nog verder discussiëren en bleven zeggen dat het hun niet scheelt wat er gebeurt in Anac Carwash. Heel onvriendelijke mannier zei ze dat na 18u is het hun probleem niet meer.Als ze ons had verwittigd op de moment we aangekomen waren, dat er na de carwash om 18u de stofzuigers gaan ook sluiten, zoude we daarna zelf een beslissing nemen als we verder zoude willen gaan of niet. De gevolgen was dat 'Nick' en 'Vanessa' waren kwad en hadden in een onvriendelijke mannier gepraat. Na het praten had hij voor ons een klap gegeven aan de tafel. We voelde heel beledigend.De oplossing was dat we de volgende dag konden komen voor een gratis stofzuiger service, we hadden ervoor akkoord gegaan, maar hun manier om dit te zeggen was heel beledigend. We altijd gaan naar Anac voor een carwash maar nooit hadden we dit probleem gehad dat we een nutteloze discussie hebben met de personeels.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten