Meest recente klachten

M. D.
7/11/2023

Gehoor apparaat amplifon

Beste,Gezien ik meerdere keren contact (zowel telefonisch als in de winkel zelf ) heb opgenomen met jullie omtrent het oordopje die niet compatibel bleek met het hoor apparaat en meermaals los kwam van elkaar tijdens het dragen van het toestel ben ik nu het ene stukje kwijt . Amplifon verplicht mij nu om dit toestel te betalen , terwijl het door hun slechte kwaliteit van oordop is dat ik het kwijt ben .

Afgesloten
D. T.
7/06/2017

Op maat gemaakte oordoppen

Omschrijving klacht:- niet of onvoldoende passen van de oordopjes- onvoldoende geluidswering- onvoldoende gehoorbescherming- slechts 30% van het geluid wordt geweerd, 70% wordt doorgelaten (na test filiaal Roeselare)Gevolgen van het probleem:- onvoldoende bescherming van het gehoor- kans op permanente beschadiging gehoorMaatregelen om te komen tot oplossing:- 3 bezoeken aan het filiaal te Roeselare, zonder afdoende oplossing- 2 mails naar hoofdzetel, zonder gevolg of antwoord

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform