Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Gehoor apparaat amplifon
Beste,Gezien ik meerdere keren contact (zowel telefonisch als in de winkel zelf ) heb opgenomen met jullie omtrent het oordopje die niet compatibel bleek met het hoor apparaat en meermaals los kwam van elkaar tijdens het dragen van het toestel ben ik nu het ene stukje kwijt . Amplifon verplicht mij nu om dit toestel te betalen , terwijl het door hun slechte kwaliteit van oordop is dat ik het kwijt ben .
Op maat gemaakte oordoppen
Omschrijving klacht:- niet of onvoldoende passen van de oordopjes- onvoldoende geluidswering- onvoldoende gehoorbescherming- slechts 30% van het geluid wordt geweerd, 70% wordt doorgelaten (na test filiaal Roeselare)Gevolgen van het probleem:- onvoldoende bescherming van het gehoor- kans op permanente beschadiging gehoorMaatregelen om te komen tot oplossing:- 3 bezoeken aan het filiaal te Roeselare, zonder afdoende oplossing- 2 mails naar hoofdzetel, zonder gevolg of antwoord
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten